2009 m. lapkričio 27 d., penktadienis

Lapkričio 27 dienos darbai

Kažkaip beveik nustojau gyventi kompiuteryje - padirbėju, ir marš megzti, ar sportuot, ar su žmonėm bendrauti, ar dar kur nors. Šiaip labai gera, tik kad tada ir blogą kažkaip užmeti. Atsiprašau.
Tai ir šiandien padirbėjimas - prie knygos, prie knygos, kuo greičiau pabaigti. Nuo šeštadienio vėl klausykitės "Mažosios studijos knygynėlio" - apie advento dvasingumą ir jam tinkamas knygas. Jau visai visai tuoj bus Saulaičio knyga - jau vos tveriu, kaip nekantru. Ir apie Saulaičio renginį Knygų mugėje jau galvoju.
Tai šit, daug darbų. Ir dar pora knygų prašosi aprašomos - prie progos. Aš pasistengsiu daugiau neužmest.

1 komentaras:

  1. Toks įspūdis, kad aš vienintelis iš blogspot.com vartotojų esu įsidėjęs Google Reader į savo tinklaraštį. :D
    Dar nei vieno tokio kaip aš nemačiau. :)
    Įdomu, čia man reiktų juoktis iš savęs ar didžiuotis savimi? :D

    AtsakytiPanaikinti