2010 m. kovo 31 d., trečiadienis

Lietuvoje per mažai bedarbių

Ar čia man taip atrodo, ar visi aptarnaujantys žmonės pasidarė kažkokie pikčiurnos susiraukėliai, kuriuos klientai baisiai trukdo ir gaišina?
Taksistai viršija greitį, nerodo posūkių, važinėja techniškai netvarkingomis mašinomis, o kai jiems pamėgini apie tai pasakyti, APRĖKIA. ("Artaksa", bet iš tikrųjų visi jie vienodi)
Picą atveža valanda vėliau, negu žadėta, o kai pamėgini apie tai pasakyti - TYČIOJASI. (Guru pica)
Net ir roletų meistras šiandien sugebėjo sunervinti, net negalėdamas atsakyti į klausimą, kiek kainuos - ir dar PYKDAMAS, KAM KLAUSI. ("Lauresta")
Aš nemanau, kad klientas visada teisus ir todėl turėtų elgtis kaip kiaulė. Bet manau, kad klientas turi teisę prašyti informacijos ar, galų gale, rūpintis savo ir kitų saugumu bei tikėtis, kad viskas vyks taip, kaip sutarta. Kas darosi, kad nuolat esi verčiama pasijusti ne tik kad nebranginama, bet dar ir trukdanti???
Man peršasi tik vienas atsakymas - Lietuvoje dar per mažai bankrutavusių įmonių ir bedarbių.

3 komentarai:

  1. Gal Tau tiesiog nesiseka. Na, laikas toks. Neteisingas.
    Man kartais atrodo, kad tuoj nupušiu nuo pagerėjusio aptarnavimo ir nesibaigiančio tūpčiojimo aplink klientą. Anksčiau drabužių, kosmetikos ir kt. parduotuvių konsultantės taip nesisveikindavo :)
    Kitą kartą rinkis kitą taksi kompaniją, užsisakyk picą iš "Mr.Hoto", o roletus - na, roletus jau turėsi :)
    Šiaip man keista dėl roletų: kai mes užsisakinėjom ir atvažiavo meistriukas matuoti langų, iškart paskaičiavo, kiek reikės mokėti. Tiesa, tai buvo "Dextera".

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ashtroka, labai tikiuosi, kad tu teisi. Dėl parduotuvių konsultančių, beje, jokių nusiskundimų neturiu. Dėl taksistų - nu VISI jie tokie, dievaži, šiuo metu beveik kas vakarą važinėju taksi, ir jau net baisu darosi kviesti mašiną... Dėl roletų - tikiu, kad tiesiog kažkoks lepšis atvažiavo, prieš tai telefonu mergina visai mandagiai ir aiškiai kalbėjo. Bet man kažkaip labiausiai į akis krinta tai, kad anksčiau nematydavai aplink tiek... na, prasčiokų kažkokių, mulų, ne tik kad nemandagių, bet ir paprasčiausiai nevalyvų žmonių, dirbančių su klientais.
    Ir čia dar ir toks pilietiškumo reikalas: jeigu niekas jais nesiskųs, niekas ir nesikeis. Ane?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai jaučiasi aptarnavimo kultūrų skirtumai kai pagyveni, tarkim, kokioj Italijoj. Nors čia ekonominė situacija geresnė, mažesnė bedarbystė, aptarnaujantys žmonės daug šiltesni, draugiški, paslaugesni. Gal dėl to ir malonesni, kad ekonominė situacija geresnė, o dar ir saulės daugiau, nežinau. :)

    AtsakytiPanaikinti