2009 m. spalio 14 d., trečiadienis

Lengvas būdas daryti gera

Ežiukas Vilniuje ragina visus paplatinti šią naujieną, tai ir platinu.
Pradėjo veikti svetainė Aukok.lt. Visokios organizacijos ten skelbia savo projektus, o žmonės gali nesunkiai (trimis mygtuko paspaudimais, per internetinę bankininkystę) imti ir paaukoti jiems pinigų - kiek nori, kad ir litą. O gal ir milijoną.
Man ten ypač patiko galimybė aukoti anonimiškai - aš nemanau, kad labdara yra būdas nusipirkti reklamos (ne tik įmonėms, bet ir žmonėms, na, žinote, kai tau paskui visur "dėkoja" ar ką...)
Kol kas trūksta kultūros projektų. Manau, juk ir paprasčiausios bibliotekos galėtų ten atsirasti - kai šitaip dejuoja (ok, ok, jos tai pagrįstai, čia aš šiaip dejavimo nemėgstu), kad valdžia pinigų neduoda.
Ir šiaip, man atrodo, Lietuvoje dar trūksta įpročio aukoti labdarai. Šalyse, kur ši tradicija tvirtesnė, dažnai, pavyzdžiui, vestuvių svečiai prašomi pinigus, kuriuos būtų skyrę dovanoms, paaukoti jaunavedžių pasirinktam tikslui, arba žmogus, netikėtai ir neplanuotai gavęs pinigų, jų nepasilieka sau - nes vis tiek juk neplanavo jų turėti. Man tai labai gražu. Norėčiau, kad ši tradicija sustiprėtų ir pas mus. Reikia tikėtis, ir šita svetainė tam padės.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą